2011. július 16., szombat

Egy nyugodt villamos

Tegnap utaztam a villamoson. Egy végállomáson szálltam fel. A  János Kórháznál az 59-esre. Ez ott egy nyugodt villamos elrohannak mellette a buszok, a 61-es villamos. Mind rohan a Moszkva térre, vagy ahogy a politikai hőhullámban hívják: Szél Kálmán térre. Az 59-es nyugodtan várja az indulását. Siettem, mindig sietek, de ezt választottam. Velem szemben egy orvos, röntgen orvos nő és mellettünk az egyes soron egy kifutó, segéd ápoló. A nő 60 körül, talán felette, a pasi 50-es lehetett, nagyobb, testesebb ember. Volt alkoholista. Folyamatosan beszélt. A nő érdeklődött, hogy miért nem találkoztak még hiszen ugyanabban az intézményben dolgoznak, és a férfi mindenhová átjár. kiderült, hogy a kifutók között fel van osztva az intézmény. Amikor mindent megtudott a férfiről én is elkezdtem érdekelni. Sok mindent megkérdezett. Érdekelte, hogy kutató vagyok, önkormányzatokkal foglalkozom. Nehezen értette meg, hogy magánvállalkozásként megy a kutatóintézet. Végül névjegyet adtam neki.
Egy pillanatra megállt az élet, amíg az 59-es eljutott a Moszkva térre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése